FALL FASHION TRENDS & INSPIRATION FOR FALL/WINTER 2018/2019

by - listopadu 10, 2018

𝔽𝔸𝕃𝕃 𝔽𝔸𝕊ℍ𝕀𝕆ℕ 𝕋ℝ𝔼ℕ𝔻𝕊


Krásné odpoledne Vám všem. Dlouho tady zase nebyl článek. Právě dnes přicházím do tohohle nevlidného počasí s módním článkem "Fall Fashion Trends" neboli "Podzimní Trendy". 

Můžeme si všímat i střihů či potisků, které se vrací z časů našich babiček, akorát tedy v nositelnějších a moderních variantách. Předem chci říct, že nejsem žádná stylistka ani žádný módní guru a trendy jsem sestavovala tak, jak jsem si jich všimla v obchodech, přehlídkách či internetu a chci se s Vámi podělit tedy o ty, které se mě osobně líbí a hodlám alespoń kousek z těchto trendů zakomponovat do svého šatníku.
...........


ℂ𝕆𝕃𝕆𝕌ℝ𝕊

Jako první se tedy podíváme na barvy, které Vám letos v šatníku nesmějí zaručeně chybět. Podzim totiž není jen o tlumených a tmavých barvách. Čím výraznější barvy a potisky tím lépe. Pokud zrovna nejste milovníkem barev a chtěly byste přesto svou všední podzimní uniformu něčím ozvláštnit, pak jsou na místě doplňky, které celý váš outfit rozzáří a posunou jej o level výše. 


Rudá a Vínová 

Klasické barvy podzimu jsou určitě červená a všechny odstíny, které z téhle výrazné barvy vycházejí. Já osobně si podzimní období bez vínové barvy neumím představit. Nedávno jsem se odhodlala a pořídila jsem si snad ten nejvýraznější barevný kousek, který jsem si kdy pořídila. Dlouhý vlněný kabát v nádherné studené červené až malinové. Hned jak jsem ho uviděla, hned jsem věděla s čím ho sladit. Nosím ho s černými koženými rukavicemi, černým vlněným kloboukem, černými koženými legínami a černým obyčejným rolákem, což je další nezbytnou věcí, kterou byste ve svém podzimně/zimním šatníku měli mít. 

Letos je červená velkým hitem, ale pokud jste člověk, který se obléká převážně do černé a šedivé, tak i tak si červenou můžete užít, a to méně nenápadně než já. Vsadit můžete na doplńky, které hrají velkou roli v jakémkoliv outfitu, protože jak všichni víte, tak jde převážně o detaily. Červená kabelka, boty, šperky punčochy či jen rtěnka nebo oční stín. Stačí opravdu málo.











Modrá 

Nikdy jsem vlastně nepřemýšlela o modré barvě jako podzimní. V poslední době jsem si ale oblíbila hlavně královskou modrou a tmavě modrou až modročernou. Ale proč pořád chodit jen v černé, když s temně modrou je větší zábava. Koukněte se na pár těchto outfitů s modrou a dáte mi zapravdu, že temně modrá je nová černá.











Hořčicová žlutá

V poslední době se hořčicová barva opět vrátila. Tak jako i minulý rok naprosto zahltila obchody. Naprosto a bez debat je tohle hned druhá barva po červené, která je podzimní. Slušet bude všem, bez ohledu na barvě vlasů a pleti. Tahle barva má účinek rozzářit váš obličej a kombinovat ji můžete i s ostatními výraznými barvami v trendu "Colour Blocking". Mě se tahle barva moc líbí třeba v kombinaci s kostkovaným trendy vzorem. Hned na první fotografii můžete vidět slečnu, která se barev rozhodně nebojí a hořčicovou použila i jako oční stín. Nosit ji můžete jak na kabátu, botech, kabelce, či na očích jako tahle slečna a fantazii se meze nekladou. 





Temně zelená a petrolejová

Temně zelená smaragdová či petrolejová. Tajemné barvy přírody, lesa a taky tohohle podzimu. Pokud jste ještě nezpozrovaly, tak je tahle barva velký trend a nikdy nevypadala tak dobře jako právě nyní. Vypadá dobře na kabátech nebo třeba na kabelce či botech a umím si ji představit na sametu. Ladit ji můžete opět se všemi barvami, které jsem Vám vypsala výše. 








𝕄𝔸𝕋ℍ𝔼ℝ𝕀𝔸𝕃𝕊

Co se týče materiálů, které jsou tento podzim IN. Velký comeback slaví opět samet, což rozhodně není žádným překvapením. Samet jsem s zamilovala, jelikož všechno ze sametu ve mě evokuje pocit luxusu. Dalším materiálem, který se opět objevil je žinylka chenille. Jedná se o efektní přízi housenkovitého tvaru. Výsledkem je měkká a hebká tkanina, která se používá především na svetry. Je to takový návrat do dětství, když jsem přesně žinylkové svetry nosila.

SAMET







CHENILLE




ℙℝ𝕀ℕ𝕋𝕊

Letošním největším trendem se staly kostky v nejrůznějších provedeních od malých až po ty velké, Tento potisk je velice trendy, sofistikovaný a elegantní. Ovšem nemusíte jej stylizovat pouze do elegantních outfitů, ale i do měst či na volný čas a na sportování se hodí také. Kdo letos nevlastní ani jedno kostkované sako, jako by snad ani nebyl. Musím se přiznat, že jsem si taky jedno pořídila a určitě jej unosím. Skvěle vypadá na saku, kostýmku, kabátu, šále, čepici ale třeba i na kabelce. Mě se líbí nejvíce na třetí fotografii, kde slečna tento potisk použila na lehkém saku či dlouhém blejzru v kombinaci s dalším vzorem kytiček a kozaček nad kolena v tlumených barvách.

Dalším trendy vzorem, který můžete vidět na dalších fotkách je leopardí potisk. Pro mě osobně je tento potisk hodně divoký, takže hodlám jej nosit pouze na botách a maximálně na kabelkách. Můžete si všimnout, že trendem je vlastnit kožíšek v leopardím potisku. Zajisté si Vás okolí všimne a upoutáte pozornost v tomto kousku a navíc působí hodně sexy.

Posledním trendy potiskem, o kterém Vám v dnešním článku napíšu, bude hadí potisk. Ten se mi zaslíbil především na kabelkách a taky na kotníkových botech. Působí na mě záhadně a tajemně, ale méně divoce a více čistě a elegantněji, než třeba vzor leoparda. Navíc na kabelce hadí potisk vypadá famózně.
















𝔻𝕠𝕦𝕗á𝕞, ž𝕖 𝕤𝕖 𝕍á𝕞 𝕕𝕟𝕖š𝕟í č𝕝á𝕟𝕖𝕜 𝕤 𝕥𝕣𝕖𝕟𝕕𝕪 𝕡𝕠𝕕𝕫𝕚𝕞𝕦 𝕝í𝕓𝕚𝕝, 𝕒 ž𝕖 𝕛𝕤𝕥𝕖 𝕤𝕚 𝕧𝕫𝕒𝕝𝕪 𝕫 𝕟ě𝕜𝕥𝕖𝕣ý𝕔𝕙 𝕠𝕦𝕥𝕗𝕚𝕥ů 𝕚𝕟𝕤𝕡𝕚𝕣𝕒𝕔𝕚, 𝕡𝕣𝕠𝕥𝕠ž𝕖 𝕥é 𝕟𝕖𝕟í 𝕟𝕚𝕜𝕕𝕪 𝕕𝕠𝕤𝕥.♥

You May Also Like

0 komentářů