FALL MUST HAVES ACCORDING TO ME

by - října 06, 2018

FALL MUST HAVE

Podzim je jedním z mých nejoblíbenějších ročních období vůbec. Právě proto jsem se rozhodla Vám ukázat pár mých nezbytností právě pro tohle období. Vůbec nezáleží na tom, jestli je zrovna nádherný prosluněný anebo zrovna leje jako z konve. A proč právě já tak moc miluju podzim?




Neumím si podzim představit Módní Bible Vogue. Jak už jste jistě zaregistrovaly, tak Vogue už je i konečně v České Republice. Čekaly jsme opravdu dlouho, ale myslím si, že to všechno napětí a nedočkavost na ten kousek z módního světa, stál nakonec za to. Jako první vydání se náš český Vogue opravdu vyznamenal. Četla jsem spoustu vyjádření na celkový vzhled prvního vydání. Můj názor je takový, že se mi Czechoslovakia Vogue moc líbí a budu jej mít vystavený jěště hodně dlouho, aby si jej mohli někdy v budoucnu přečíst i moje vnoučata. Co čtete v podzimním čase Vy?


Podzimní outfit bez klobouku, není tím správným podzimním outfitem. Pozdvihněte svůj look o level výš s tím správným kloboukem. Nosí se všechny tvary a barvy a originalitě se meze nekladou.

Mezi mé oblíbené podzimní vůně se před měsícem stal tento nový skvost od Narciso Rodriguez. Miluji jeho vůni na kůži, na oblečení a dokonce i na mých vlasech. Voní tak nějak nezvykle, tajemně. Je silný, ale ne prvoplánově, spíše tak tajemně a postupně. Pudrové tóny tohoto parfému mi přijde natolik hřejivý, že se naprosto hodí pro zšeřelé dny a dlouhé podzimní večery a noci.


Na podzim se určitě miluju zabalit se do svetrů a šály. Na druhé straně ale miluji saka a blejzry. Sako vždy dodá vašemu outfitu punc elegance. Nedávno jsem si pořídila nádherný blejzr či sako neboli také redingot. Vybírám si vždy spíše tlumenější a zemité odstíny, které potom strašně ráda rozbiju nějakým výrazným doplňkem. V podzimním období si také ráda ujíždím na punčocháčích. Zřejmě za to může Gossip Girl. Pokud se ale ani v zimním období nechcete vzdát šatů či sukní, pak je tohle pro Vás nezbytnost.







 Nejoblíbenější část dne, je ta kdy se můžu doma zrelaxovat se svou oblíbenou kávou s nejnovějšími
novinkami z módního světa a designu. Kávu jsem si v poslední době začala připravovat v presovači. Takhle připravená káva mi sice chutná méně než z kávovaru, ale našla jsem si cestu k téhle přípravě v mezičase, kdy si budu pořizovat kávovar domů. Takže pokud Vám mohu poradit levnější alternativu kávovaru, tak určitě vyzkoušejte French Press.








S láskou Christiene

You May Also Like

0 komentářů