REVIEW | RECENZE DECORATIONS FOR YOUR HARMONY HOME/PIXERS

1:35:00

Krásný zimní den Vám přeji! Dnešní článek je na této stránce neobvyklý, protože se jedná o recenzi. Tenhle typ článku, je na téhle mé nové stránce zatím první, a já jsem ráda, že se s Vámi mohu podělit o své dojmy a názor.

Začnu asi úplně tím nejdůležitějším a to tím, že Vám představím eshop, ze kterého jsem si objednala úplně perfektní dekorace do bytu. Pro začátek mohu jen říci, že už jsem dlouho plánovala něco takového si do bytu pořídit a stále jsem s tím otálela, jelikož jsem nemohla najít spolehlivý eshop, který by nabízel takové produkty, které by mě svým designem a kvalitou zaujaly. Ovšem před pár týdny jsem narazila na eshop Pixers, kde jsem našla přesně to, co jsem hledala. Tato stránka mě zaujala svým opravdu širokým spektrem produktů pro design vašeho bytu, domu, pracovny zkrátka jakéhokoli prostoru, který si chcete zpříjemnit.

E-shop Pixers mi tedy nabídl spolupráci a já nadšeně souhlasila. Výběr nebyl vůbec lehký, ale nakonec jsem si vybrala nádherný ručně malovaný obraz vintage stromu rozděleného na pět částí tzv. "pentaptych a božskou fototapetu s mou ikonou Audrey Hepburn z mého nejoblíbenějšího filmu "Breakfast at Tiffany's". Stránka mě hned napoprvé zaujala svou přehledností a uspořádáním menu, takže se na stránce vyzná opravdu každý. Na stránce si můžete objednat obrazy na plátně, fototapety, plakáty, nálepky a také je zde možnost vytvořit si svou vlastní fototapetu obraz nebo cokoliv jiného ze svých vlastních fotografií. Stačí mít jen svou předlohu ve vysokém rozlišení.

Co se týče dodávky vaší objednávky, tak je opravdu velice rychlá a spolehlivá. Pokud máte objednané zboží v celkové ceně 1500,-, tak máte dopravu zdarma. Standardní dodání pro objednávky pod 1500,- je do šesti pracovních dní za cenu 199,-Kč. Pro expresní dodávku do 4 pracovních dní zaplatíte 299,-Kč. Má objednávka dorazila v pořádku přesně do šesti pracovních dní. Musím podotknout, že byla opravdu skvěle zabalená! Po rozbalení jsem byla opravdu mile překvapená z kvality obrazu a krásného zpracování. Za sebe jsem opravdu nadšená!:) Jediné mínus vidím v manipulaci a věšení obrazu. Ocenila bych příště lépe vymyšlené hřebíky pro zavěšení.

Nafotila jsem Vám také pár fotografií, abyste viděly výsledek. Předem se Vám omlouvám za kvalitu fotografií, jelikož jsem byla nucena fotit mobilem, ale myslím, že i tak jsou fotky povedené. Pod fototapetou Audrey budu mít ještě stříbrný toaletní stolek, takže Vám poté dodám i fotku, jak to bude celkově vypadat. Pokud si i Vy chcete proměnit svůj byt, apartmán nebo pracovnu, tak možná právě pro Vás je určen tento článek s tipem na skvělý eshop s nádherně zpracovanými obrazy, fototapetami či nálepkami, které můžete umístit na jakýkoliv povrch.

Závěrem chci tedy říci, že jsem z objednávky nadšená a určitě budu ještě objednávat♥

You Might Also Like